جستجو
بهترین فروشگاه فرش و قالی در نوش آباد

بهترین فروشگاه فرش و قالی در نوش آباد

تاریخ انتشار: 1403/02/10 نویسنده: سید یونس ساداتی

نوش آباد در نزدیکی شهر کاشان است. اگر چه این منطقه به طور خاص به تولید فرش نمی‌پردازد و شهرت خود را در حوزه تولید فرش مدیون شهر کاشان است، اما همین نزدیکی به شهر کاشان باعث شده تا بسیاری از کارخانه‌داران، مراکز تولیدشان را در این منطقه دایر کنند.

چند فروشگاه فرش در نوش آباد کاشان از این قرار هستند:

  • فرش محتشم کاشان: کاشان، ابتدای جاده نوش، آباد بلوار کویر
  • زرین فرش کاشان: بلوار غدیر، بلوار صادرات
  • ساغر فرش تهران: بلوار امام علی، فرش فروشی نوش آباد
  • کمند کویر کاشان: نوش آباد

برای دیدن بیشترین تنوع فرش و یا فرش پرز بلند در نوش آباد می‌توانید به هایپر فرش محتشم واقع در  فرش محتشم کاشان: کاشان، ابتدای جاده نوش، آباد بلوار کویر مراجعه کنید. شماره تماس این مجموعه 03155999 بوده و صفحه اینستاگرام فروشگاه فرش محتشم mohtashamcarpet@ است.

اما برای پیدا کردن فروشگاه فرش در نوش آباد ، نرم‌افزارهای مسیریاب و یا گوگل‌مپ به شما بسیار کمک خواهد کرد. فرش محتشم را در مسیریاب جستجو کنید و به‌راحتی به دنیایی از رنگ و طرح برسید!

در ادامه با ما همراه باشید تا از فروشگاه‌های فرش و قالی در نوش‌آباد بیشتر بدانید.

 

فرش در نوش آباد

Noushabad carpet shop

نوش آباد یکی از مناطق نزدیک به کاشان است. از آنجا که ساخت سوله و کارخانه فرش در داخل شهر کاشان یا بخش‌های مرکزی امکان‌پذیر نیست، تولیدکنندگان در حاشیه شهر کاشان و کمی دورتر از مرکز شهر، کارخانه‌ها را احداث کرده و مشغول به فعالیت هستند.

اگر وارد نوش آباد شوید، در گوشه و کنار هم کارخانه‌های بسیاری را خواهید دید و هم نمایشگاه‌های مختلفی که فرش، فرش ابریشم ماشینی و یا تابلوفرش ماشینی عرضه می‌کنند.

 

فرش فروشی نوش آباد

«برای خرید فرش به کاشان بروید!» اگر قصد خرید فرش برای جهیزیه، خانه نو، کودک یا فرش آشپزخانه جدید فانتزی را داشته باشید، حتماً بسیاری از آشنایان به شما گفته‌اند که سری به کاشان هم بزنید. درست است! کاشان با داشتن بیش از 800 کارخانه تولید فرش و موکت به قطب صنعت فرش ماشینی در کشور تبدیل شده است. غیرممکن است که به قصد خرید فرش به کاشان بیایید و دست خالی بروید!

فرش‌فروشی‌ها در نوش آباد، آران و بیدگل و منطقه راوند پراکنده‌اند و با بازدید از این مناطق و مقایسه قیمت‌ها حتماً این شانس را خواهید داشت که فرش منزلتان را با قیمتی کمتر نسبت به مغازه‌های داخل شهر خودتان خرید کنید.

فرش محتشم نیز یکی از برندهایی است که هم در نوش آباد هایپر فعال دارد و هم در بسیاری از دیگر نقاط کشورمان ایران. با مراجعه به کاشان، ابتدای جاده نوش، آباد بلوار کویر و یا فروشگاه آنلاین فرش محتشم می‌توانید وارد دنیایی از هنر و رنگ شوید و انتخابی درست داشته باشید.

 

قیمت فرش در نوش آباد

Carpet price in Nooshabad

می‌دانیم که برای خرید فرش طرح مراکشی یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای هر خانواده‌ای، قیمت است. قیمت فرش ماشینی در نوش آباد مانند بسیاری از دیگر نقاط کشور تابعی از چندین عامل است:

جنس الیاف، نخ و مواد اولیه، میزان شانه و تراکم، ابعاد فرش و همچنین برند انتخابی شما در قیمت فرش در نوش آباد تأثیرگذار هستند.

برای داشتن قیمتی متعادل از فرش 6 متری می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف استعلام بگیرید و در نهایت فرشی باکیفیت و مطابق با بودجه‌تان را تهیه کنید.

خرید فرش در نوش آباد

Buying carpets in Nooshabad

برای خرید فرش در نوش آباد،  پس از ورود به این منطقه در گوشه و کنار این محل، نمایشگاه‌های فرش را خواهید دید که زیباترین و پرفروش‌ترین محصولاتشان را به دارهای قالی بسته‌اند تا مراجعه‌کنندگان بتوانند انتخابی بهتر داشته باشند.

در نوش آباد امکان خرید فرش در ابعاد مختلف وجود دارد. ابعاد استاندارد فرش‌های ماشینی از این قرار هستند:

12 متر، فرش 9 متری ، 6 متر، 4 متر و 1.5 متری.

نمایندگی فرش محتشم در نوش آباد

کارخانه اصلی فرش محتشم که یکی از برندهای اصیل و خوشنام در کشور است، در منطقه نوش آباد دایر شده است. از آنجا که بسیاری از خریداران مایل‌اند فرش را از نزدیک و به صورت حضوری دیده و سپس خرید کنند، نمایشگاه فرش محتشم در نوش آباد نیز در نزدیکی کارخانه برقرار است و امکان بازدید و خرید بدون دغدغه برای تمامی عزیزان فراهم می‌باشد.

نمایندگی فرش محتشم در نوش آباد واقع در کاشان، ابتدای جاده نوش، آباد بلوار کویر است. اگر در نرم‌افزارهای مسیریاب هم جستجو کنید امکان دسترسی راحت‌تر برایتان فراهم می‌شود. در آنجا می توانید فرش کلاسیک ماشینی یا مدرن را دیده و بدون دغدغه خرید کنید.

 

جمع بندی

برای خرید فرش ماشینی یا فرش افشان جدید می‌توانید به بسیاری از نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها و هایپرهای فروش فرش مراجعه کنید. از جمله مهد فرش، شهر فرش، سرای ایرانی و فروشگاه‌های بزرگ و کوچک دیگر. اما پیشنهاد متخصصین و حرفه‌ای‌های فرش این است که با مراجعه به کاشان، خواهید توانست تنوع بیشتری از فرش‌های ماشینی را دیده و انتخاب بهتری داشته باشید.

نمایندگی فرش محتشم کاشان در نوش آباد واقع در کاشان، ابتدای جاده نوش، آباد بلوار کویر است و می‌توانید با بازدید از این نمایشگاه، زیباترین طرح‌ها را ببینید و به‌راحتی انتخاب کنید.

مقالات مرتبط

5 رنگ فرش که هیچوقت از مد نمی افتد!
فرش به عنوان یک عنصر جدانشدنی از دکوراسیون های ایر...
ابعاد فرش های مختلف چقدر است؟
در این مطلب سعی کردیم به شکل کامل در مورد ابعاد فر...
فرش اشپزخانه چی بخرم؟ بهترین فرش مناسب آشپزخانه
آشپزخانه محیطی با اهمیت بالا برای بانوان است به هم...
انواع گلیم فرش آشپزخانه
اگر تصمیم خرید فرش آشپزخانه دارید و نمیدانید کدام ...
بهترین برند فرش ماشینی
بهترین برند فرش ماشینی در ایران باید بتواند فرش با...
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم میتواند رنگ های متفاوت...
بهترین فرش اتاق کودک
انتخاب بهترین فرش اتاق کودک همیشه دارای سختی های ز...
نکات کلیدی خرید فرش ماشینی
هنگام خرید فرش ماشینی باید به نکات زیادی توجه کنید...
مزایای خرید اینترنتی فرش
مزایای خرید اینترنتی انقدر زیاد است که در چند دقیق...
قبل از خرید فرش 1500 شانه باید این موارد را بدانید!
فرش 1500 شانه در دسته بندی فرش های لاکچری بازار قر...

سوالات متداول


تنوع طرح‌های فرش در تمامی نمایشگاه‌ها وجود دارد. اما شعبه نوش آباد به دلیل نزدیکی به کارخانه، تنوع طرح بیشتری دارد.

بله، امکان خرید اقساطی فرش از تمامی شعب و نمایندگی‌های فرش محتشم وجود دارد.

با مراجعه به وب‌سایت رسمی فرش محتشم می‌توانید به صورت آنلاین از درب کارخانه فرش تهیه کنید.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است