جستجو
بهترین فرش فروشی های بابل

بهترین فرش فروشی های بابل

تاریخ انتشار: 1403/02/06 نویسنده: سید یونس ساداتی

بابل زیبا قبل از هر چیز ما را یاد آب و هوای خوب و بی‌نظیرش می‌اندازد و بعد محصولات متنوع کشاورزی، عسل و صنایع‌دستی خاصش.

از آنجا که در این منطقه کارخانه‌های تولید مواد غذایی رشد بیشتری داشته‌اند، از کارخانه فرش یا ریسندگی در این شهر خبری نیست!

اما با وجود کارخانه‌های مختلف تولید فرش ماشینی در دیگر شهرها از جمله کاشان، جای نگرانی برای تأمین فرش مردم بابل نیست و در کمترین زمان ممکن، تنوعی از طرح‌ها روان بازار فرش بابل می‌شوند. حتی اگر فرش ماشینی طرح عشایری بخواهید.

بهترین بابل فرش فروشی را می‌توانیم نمایندگی فرش محتشم در بابل واقع در بابل، جاده گنج افروز - کیلومتر 13 بدانیم.

شماره تماس این شعبه  04748195626- 09117373006  است و همچنین آدرس صفحه اینستاگرام این مجموعه @mohtasham.babol است.

صنعت فرش ماشینی در این شهر بسیار نقش مهمی دارد و مردم این دیار به این هنر علاقه‌مندند. در ادامه با ما همراه باشید تا از نقش فرش در بابل زیبا بیشتر بدانیم.

 

فرش بابل

شهر بابل در استان مازندران واقع شده است. جایی در شمال نقشه ایران. شهرهای منطقه شمال کشور را بیشتر به محصولات دریایی، صنایع دستی و برنج و محصولات کشاورزی‌اش می‌شناسیم. بابل هم یکی از این شهرهاست که به چنین محصولاتی شناخته شده است. فرش‌های دستبافت و ماشینی و یا فرش شگی طوسی که در این شهر می‌بینید تماماً از مناطق دیگر به‌خصوص کاشان وارد شده اند. در بابل فرش‌فروشی بسیار است؛ اما شما می‌توانید فرش محتشم کاشان را با بالاترین کیفیت در شعبه فرش محتشم بابل پیدا کنید.

برای خرید فرش بابل می‌توانید به این فروشگاه‌ها مراجعه کنید:

-        فرش محتشم کاشان: بابل، جاده گنج افروز - کیلومتر 13

-        فرش فروشی نگین مشهد: بابل، شهید بهشتی، میدان باغ فردوس، فروشگاه فرش بابل

-        فرش مدرن بابل، شهید بهشتی، بلوار جانبازان، خیابان اسدآبادی

-        فرش زمرد مشهد: شهید بهشتی، خیابان اسدآبادی

-        فروشگاه فرش خاکی: بال، خیابان طالقانی، پاسداران 8

 

خرید فرش بابل

برای خرید فرش همه ما به دنبال بهترین و بالاترین کیفیت فرش و زیباترین طرح هستیم. در کنار اصالت، کیفیت و زیبایی، دوست داریم قیمت فرش نیز مناسب  باشد و با بودجه ما هماهنگی داشته باشد.

معمولاً فرش دستبافت و ماشینی در بابل، به‌واسطه فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و هایپرهای فرش به فروش می‌رسد. اما شعبه فرش محتشم در بابل با بقیه متفاوت است، چرا که فرش‌ها بی‌واسطه و مستقیم از درب کارخانه به فروشگاه می‌رود و شما می‌توانید با همان قیمت خرید کنید. در واقع شما می‌توانید خرید فرش کاشان از درب کارخانه را در بابل تجربه کنید و بدون دغدغه خریدتان را انجام دهید.

در بابل فرش ماشین بافت در انواع طرح و رنگ موجود است که تماماً از سایر شهر وارد بابل می‌شوند. در کنار فرش می‌توانید انواع تابلوفرش از جمله پرفروش ترین طرح تابلو فرش فرانسوی را نیز ببینید.

 

قیمت فرش بابل

Babylon carpet price

اگر به دنبال فرشی هستید که هم به فضای منزلتان زیبایی ببخشد و هم به نگه‌داشتن میزان بودجه‌تان کمک کند، فرش‌های ماشینی و فرش دایره ای گزینه‌ای ایده‌آل برای شما هستند. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور ماشین‌آلات پیشرفته با نوع بافت‌های خاص و فوق‌العاده زیبا، امروزه فرش‌های ماشینی با طرح‌ها و رنگ‌های بسیار زیبایی تولید می‌شوند که رقیبی جدی برای فرش‌های دستبافت هستند.

به دلیل نوع الیاف، تولید انبوه و زمان کم برای تولید، فرش‌های ماشینی قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به فرش دستبافت دارند.

قیمت فرش بابل نیز مانند بسیاری از فرش‌ها بسته به ابعاد، جنس نخ و شانه و تراکم، متفاوت است. اگر کمی در بازار بابل بگردید، حتماً فرش دلخواهتان را پیدا خواهید کرد حتی اگر فرش بژ روشن بخواهید!

 

نمایندگی فرش کاشان در بابل

اگر به دنبال یک زیبایی ماندگار هستید، فرش‌های کاشان که مهمان نمایندگی فرش کاشان در بابل هستند، همان فرش دلخواه شما خواهند بود. فرش کاشان، شهرت جهانی خود را به‌خاطر کیفیت، زیبایی، دوام و استحکام فرش‌هایش به دست آورده؛ بنابراین فرش کودک یا کلاسیک که شما از این نمایندگی تهیه کنید، نه‌تنها یک عنصر دکوراتیو برای منزل شما هستند، بلکه سرمایه و میراثی ماندگار نیز به شمار می‌روند. فرش بابل نمایندگی فعال جهت خرید فرش محتشم دارد. بازدید از نمایندگی فرش محتشم در بابل واقع در بابل، جاده گنج افروز - کیلومتر 13 فرصتی است تا هنر و کیفیت را به منزلتان بیاورید و فضایی دلنشین و زیبا خلق کنید.

 

نمایندگی فرش بابل

Babylon carpet agency

 

از آنجا که در شهر بابل کارخانه ای برای تولید فرش ماشینی وجود ندارد، بعضی از برندها به فکر افتاده‌اند که نمایندگی فرش در این شهر داشته باشند.

افتتاح نمایندگی و شعب فرش در این شهر باعث می‌شود تا شما بدون نیاز به طی مسیر بتوانید به‌صورت حضوری فرش دلخواهتان را تهیه کنید.

نمایندگی فرش بابل با برند محتشم واقع در بابل، جاده گنج افروز - کیلومتر 13 با دنیایی از طرح و نقش و رنگ میزبان شماست. چه فرش کلاسیک بخواهید و چه فرش مخصوص آشپزخانه.

 

فرش محتشم در بابل

فرش محتشم با اصالت و شهرتی که دارد، تنها یک کف‌پوش برای زمین نیست، بلکه یک اثر هنری فوق‌العاده است که چشم‌ها را به سمت خود خیره می‌کند.

داشتن فرش محتشم در بابل تجربه‌ای لوکس و بی‌نظیر است که در هر خانه‌ای خواهد درخشید و جذابیت و زیبایی آن، چشم هر بیننده‌ای را نوازش خواهد کرد.

برای خرید فرش محتشم در بابل می‌توانید به نمایندگی فرش محتشم مراجعه کنید، گویی فرش را از کارخانه فرش کاشان تهیه کرده‌اید و لذتی شیرین از خرید فرش را تجربه کنید.

 

جمع بندی

هر یک از شهرهای ایران، محل تولید و توزیع محصولات بومی خود هستند. کاشان نیز به داشتن فرش‌های دستبافت و ماشینی مشهور است و فرش‌هایش را به سراسر ایران می‌فرستد. انواع فرش ماشینی طرح بختیاری از آن جمله هستند.

نمایندگی فرش محتشم در بابل نیز یکی از فروشگاه‌هایی است که دنیایی از طرح و رنگ‌های فرش را به نمایش گذاشته و شما می‌توانید با مراجعه به بابل، جاده گنج افروز - کیلومتر 13 فرش دلخواهتان را تهیه کنید.

مقالات مرتبط

5 رنگ فرش که هیچوقت از مد نمی افتد!
فرش به عنوان یک عنصر جدانشدنی از دکوراسیون های ایر...
ابعاد فرش های مختلف چقدر است؟
در این مطلب سعی کردیم به شکل کامل در مورد ابعاد فر...
فرش اشپزخانه چی بخرم؟ بهترین فرش مناسب آشپزخانه
آشپزخانه محیطی با اهمیت بالا برای بانوان است به هم...
انواع گلیم فرش آشپزخانه
اگر تصمیم خرید فرش آشپزخانه دارید و نمیدانید کدام ...
بهترین برند فرش ماشینی
بهترین برند فرش ماشینی در ایران باید بتواند فرش با...
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم میتواند رنگ های متفاوت...
بهترین فرش اتاق کودک
انتخاب بهترین فرش اتاق کودک همیشه دارای سختی های ز...
نکات کلیدی که در خرید فرش ماشینی باید به آن توجه کرد!
هنگام خرید فرش ماشینی باید به نکات زیادی توجه کنید...
مزایای خرید اینترنتی فرش
مزایای خرید اینترنتی انقدر زیاد است که در چند دقیق...
قبل از خرید فرش 1500 شانه باید این موارد را بدانید!
فرش 1500 شانه در دسته بندی فرش های لاکچری بازار قر...

سوالات متداول


بله شما می‌توانید فرش دلخواهتان را به‌صورت اقساطی از تمامی شعب و نمایندگی‌های فرش محتشم در سراسر کشور تهیه کنید.

برای خرید فرش از بهترین فرش‌فروشی بابل می‌توانید به بابل، جاده گنج افروز - کیلومتر 13 مراجعه کنید.

بله، شما می‌توانید بیش از 1800 طرح مختلف را از وبسایت رسمی فرش محتشم ببینید و به صورت آنلاین خرید کنید.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است